About US

درباره مهدکودک دنیای عسل

مهدکودک دنیای عسل 01
advanced divider
مهدکودک دنیای عسل 02
History of the world of honey

تاریخچه دنیای عسل

advanced divider

اینجانب طیبه بنیادی موسس پیش دبستانی و مهدکودک در سال 1366 و با شرکت در آزمون سراسری تأسیس مهدکودک و پیش دبستانی توسط سازمان بهزیستی کل کشور آغاز به کار نمودم و در سال 1370 در آزمون تأسیس اولین مرکز پیش دبستانی شرکت نفت با مجوز تأسیس مهدکودک و پیش دبستانی شرکت نمودم و پس از قبولی در گزینش مشغول به ادامه ی مدیریت مهد و پیش دبستانی در پالایشگاه نفت آبادان شدم .

در سال79 13 موفق به اخذ مجوز تأسیس دبستان و پیش دبستان از اداره آموزش و پرورش نایل گردیدم و به علت علاقه ی وافری که به کودکان در سنین پیش دبستان داشتم تصمیم به ادامه فعالیت در مقطع مهدکودک و پیش دبستانی گرفتم.

با سپری شدن سالها فعالیت همزمان با ارتقا دانش و تخصص بنده، آموزش وکار با نونهالان این مرز و بوم مرا همیشه سرشار از عشق در کنار این فرشته های نازنین نگه داشته است.

اینجانب با تمام عشق ، تمرکز و تجربه خود را معطوف به کودکان مهدکودک و پیش دبستانی نموده ام. و لحظه ای از روزی که آغاز به فعالیت نمودم از خدمت به این فرشتگان و امانت های الهی دور نبوده و به لطف پروردگار و دعای خیر پدران و مادران عزیز خدمتگزاری بنده تاکنون به صورت مستمر ادامه داشته است.

مهدکودک دنیای عسل 06

استعداد یابی و پرورش خلاقیت

شناسایی و کشف استعدادهای پنهان کودکان هرچه در سنین پایینتر ایجاد شود، بهتر است و نتیجه بیشتری در پی خواهد داشت.

روانشانسی و بازی درمانی

شناسایی و کشف استعدادهای پنهان کودکان هرچه در سنین پایینتر ایجاد شود، بهتر است و نتیجه بیشتری در پی خواهد داشت.

جشن ها و تولدها

شناسایی و کشف استعدادهای پنهان کودکان هرچه در سنین پایینتر ایجاد شود، بهتر است و نتیجه بیشتری در پی خواهد داشت.

Our mission and goals

رسالت و اهداف ما

مهدکودک دنیای عسل 05
advanced divider

مهدکودک و پیش دبستانی دنیای عسل با بیش از ٣٠ سال سابقه فعالیت مستمر در حوزه پرورش و آموزش، در خدمت نوگلان عزیز و خانواده های محترم می باشد. این مجموعه با حضور مربیان مجرب، تحصیل کرده، دلسوز و مهربان، همواره در برقراری شادی و نشاط، آموزش های اصولی و به روز، ایجاد نظم و ترتیب و رعایت اصول بهداشتی، تلاش های فراوانی کرده است. در حال حاضر با ظرفیت بیش از 60 کودک و نوزاد به عنوان یکی از برترین مهدکودک های مهرشهر، افتخار خدمت رسانی و کمک به خانواده ها در جهت رشد و پرورش فرزندان ایران زمین را دارد. این مهدکودک با آموزش چرتکه بدنبال دستیابی به اهداف بزرگی از قبیل بالابردن سطح مهارت های ذهنی و حرکتی کودکان، پرورش حل مسئله و تمرکز بر افزایش مهارت های اجتماعی و ارتباطی می باشد.

در مهدکودک و پیش دبستانی دنیای عسل سعی براین است که با تکیه بر اساتید تحصیلکرده و آموزش دیده با سیستم زبان مادری محیطی واقعی برای کودکان شما فراهم نمایدتازبان انگلیسی رامانند زبان مادری خود آموزش ببینند.براین اساس صدها عنوان موضوع آموزشی تماما به زبان انگلیسی و فارسی همگی به روش غیرمستقیم و ناخودآگاه از طریق بازی ،شعر،موسیقی،نقاشی،داستان،نمایش ، سفالگری و کارهای هنری به کودکان ارایه میشود.روش آموزشی در مهدکودک دنیای عسل روش آموزشی پرکاربرد مونته سوری و گاردنر است.

حضور مداوم روانشناس در مهد باعث شده که آموزش و تربیت کودکان همه براساس جدیدترین متد آموزشی دنیا بروز رسانی شود

نگاه ما به کودکان یکسان ولی انتظارمان با توجه به تفاوت های فردی هرکدام متفاوت است.

مهدکودک دنیای عسل 03
Certificates of the world of honey

گواهینامه های دنیای عسل

advanced divider
مهدکودک دنیای عسل 07
Features of the world of honey

امکانات دنیای عسل

advanced divider

با مساحت ٧٠٠ متر زیر بنا در ٣ طبقه و حیاط ٢۵٠ متر مربع، شامل ٨ سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، ١۴ کلاس با کفپوش از جنس فوم مناسب هر گروه سنی میباشد.
کلاس شیرخوار (۶ ماه تا ٢ سال) با ظرفیت ۶ کودک داری کف پوش مناسب گروه سنی شیرخوار و تخت های چوبی با حفاظ و تشک طبی ، دوربین مدار بسته، دارای سرویس بهداشتی مجزا و تخت تعویض با کلیه لوازم یکبار مصرف، یخچال اختصاصی ، سیستم تهویه مطبوع، گرمایش و سرمایش مناسب و نور کافی است، از دیگر امکانات این کلاس صندلی غذا و اسباب بازی های متناسب برای این گروه سنی برای رشد و تقویت حواس آنها میباشد.
کلاس کودکستان ۱ با ظرفیت ٧ نفر، دارای کفپوش از جنس فوم و قفسه های شخصی برای وسایل کودکان تهویه مناسب و نور کافی، دوربین مدار بسته،اسباب بازی و میز و صندلی متناسب این گروه سنی، عروسک و لگو و تلویزیون اختصاصی میباشد.
کلاس کودکستان ۲ با ظرفیت ١۵ نفر، مجهز به کف پوش از جنس فوم، دوربین مداز بسته، تخته وایت برد، میز و صندلی، قفسه های شخصی برای کودکان ،سیستم تهویه مناسب و نور کافی است.
دارای ٢ کلاس پیش دبستانی ۱ با ظرفیت ١۵ نفر، مجهز به کفپوش و قفسه های شخصی، دوربین مدار بسته، میز و صندلی کودک وایت برد، تهویه مطبوع و نور کافی است.
دارای کلاس پیش دبستانی ۲ با ظرفیت ٢٠ کودک و به مساحت ۶٠ متر مربع مجهز به کف پوش از جنس فوم، دوربین مدار بسته، ویدیو پرژکتور، میز و صندلی و میز و نیمکت ، قفسه های شخصی برای کودکان، وایت برد،سیستم تهویه مطبوع و نور کافی میباشد.
غیر از کلاسها در طبقه اول دفتر مدیران و محل استقرار روانشناس، استخر شن و کتابخانه ، نهار خوری و در طبقه دوم اتاق بازی مجهز به کفپوش با طرح خیابان،تهویه و استخر توپ ، آشپزخانه مجهز به سیستم تهویه ، کلاس ژیمناستیک و حرکات موزون با کفپوش از جنس فوم، نهار خوری، کارگاه سفالگری و مانیتور بزرگ و DVD playerجهت تماشای برنامه های آموزشی، سرویس بهداشتی ایرانی وفرنگی و در طبقه دوم غیر از کلاسها آشپزخانه سرد، اتاق بازی، اتاق استراحت کودک، کلاس روسی، ویدیو پرژکتور در کلاس پیش دبستانی و تلویزیون در هر کلاس مجهز کفپوش و دیوار پوش مناسب قرار دارد
حیاط مهدکودک و پیش دبستانی دارای چمن مصنوعی و وسایل بازی استاندارد میباشد
در هر طبقه و هر کلاس آیفون هایی برای سهولت در ارتباط با مدیریت وجود دارد.